reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Problémy komárňanskej Matice

Jozef Černek

Problémy komárňanskej Matice

V roku 2022 divadelníci v Komárne vyhlásili krach. Po spontánnej zbierke divákov ustáli aj rok 2023. Čo bude ďalej?

  • 15. jan
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 392x
  • 0
Ako sa majú Slováci na juhu, ako to, že tam ešte kultúra neskrachovala a prečo to nevzdávame

Jozef Černek

Ako sa majú Slováci na juhu, ako to, že tam ešte kultúra neskrachovala a prečo to nevzdávame

Spontánna zbierka Maďarov i Slovákov na zvýšené faktúry zachránila slovenské divadlo v okrese Komárno. Pre rok 2023

  • 5. dec 2023
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 616x
  • 0
Ako sa zo mňa za noc stal dezolát

Jozef Černek

Ako sa zo mňa za noc stal dezolát

Keď som šiel spať, ešte vôbec nič nenasvedčovalo tomu, že táto noc bude ako z hororu a ja sa počas nej stanem dezolátom.

  • 29. nov 2023
  • Páči sa: 68x
  • Prečítané: 5 113x
  • 1
Víla Helenka a rybár Janko

Jozef Černek

Víla Helenka a rybár Janko

Víla Helenka bola úplne obyčajná dunajská víla so zlatými vlasmi. Úplne obyčajná. Akurát bola kráľovnou všetkých víl.

  • 8. nov 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 471x
  • 0
 O Cirque du Soleil, ktorý vás zavedie ďalej a zas ďalej.

Jozef Černek

O Cirque du Soleil, ktorý vás zavedie ďalej a zas ďalej.

Chceli by ste vidieť všetky predstavenia Cirque du Soleil? Pripravte sa na dlhý výlet po viacerých kontinentoch.

  • 23. okt 2023
  • Páči sa: 12x
  • Prečítané: 2 958x
  • 0
reklama
Aktuálna situácia s Rebelmi, Dramaťákom a Domom Matice slovenskej v Komárne

Jozef Černek

Aktuálna situácia s Rebelmi, Dramaťákom a Domom Matice slovenskej v Komárne

Situácia nie je jednoduchá a každý deň sa mení. Preto tento blog.

  • 2. nov 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 444x
  • 0
Naozaj až smrť?

Jozef Černek

Naozaj až smrť?

Naozaj sa musí niekto upáliť, aby sme sa zobudili? Naozaj nás preberú až objednané guľky a rany istoty?

  • 18. okt 2022
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 724x
  • 0
Snáď

Jozef Černek

Snáď

Vstupuje priamo do veľkej sály. Má 23 rokov, končí výšku a sem chodí od štrnástich. Prezlečie sa medzi sedadlami.

  • 12. okt 2022
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 685x
  • 0
Smutná pozvánka pre pani prezidentku

Jozef Černek

Smutná pozvánka pre pani prezidentku

Vážená pani prezidentka, dovoľujem si Vás osloviť takouto, možno trošku netradičnou, formou.

  • 5. okt 2022
  • Páči sa: 28x
  • Prečítané: 4 728x
  • 0
Deň prvý, hotel

Jozef Černek

Deň prvý, hotel

Asi najlepšie popíšem hotel takto: Hotel je taký, ako ho popisuje cestovka a o niečo ošúchanejší ako sa popisuje sám.

  • 25. jún 2022
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 1 326x
  • 0
reklama
Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam

Jozef Černek

Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam

Píšem o tom, aké to je opustiť rodnú hrudu na týždeň s dvomi deťmi. S ani nie ročnou Mini a ani nie trojročným Ondrom.

  • 25. jún 2022
  • Páči sa: 25x
  • Prečítané: 5 047x
  • 5
Snívame o dobrých správach

Jozef Černek

Snívame o dobrých správach

Prednedávnom som si vymenil e-mail so Stanislavom Štepkom. Rozlúčil sa slovami „… želám Vám dobré správy.”

  • 7. mar 2022
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 425x
  • 0
Fackuje ma hanba, som viac žobrák ako režisér

Jozef Černek

Fackuje ma hanba, som viac žobrák ako režisér

Keď skončil môj predchodca, vlastne keď ho manželka požiadala, aby to už nerobil, musel si hľadať prácu v inom meste.

  • 21. feb 2022
  • Páči sa: 16x
  • Prečítané: 1 837x
  • 0
Zomrel Peter Jurík, umelec

Jozef Černek

Zomrel Peter Jurík, umelec

Narodil sa 2.6.1949 a zomrel 9.9.2021. Bol to môj strýko, mamin brat. O jeho živote vieme len málo, o smrti skoro nič.

  • 16. feb 2022
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 1 737x
  • 9
Konce a zázraky blízko nás

Jozef Černek

Konce a zázraky blízko nás

Robiť amatérske divadlo je vlastne taká séria koncov a zázrakov. V úvode vlastne nikdy nič nenaznačuje zdarný koniec.

  • 6. feb 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 477x
  • 0
reklama
Tatiko takmer antiškôlkár

Jozef Černek

Tatiko takmer antiškôlkár

Ondrík, včera uplynuli presne tri roky, odkedy mi Ťa podali do rúk a všetko okolo mňa sa zrazu zmenilo. Svet sa nezmenil, len sa zmenil môj pohľad naň.

  • 24. sep 2021
  • Páči sa: 14x
  • Prečítané: 920x
  • 0
Protilátky v krvi 6 mesiacov po očkovaní proti Covid - 19

Jozef Černek

Protilátky v krvi 6 mesiacov po očkovaní proti Covid - 19

Opakovane som si dal zmerať protilátky v krvi po očkovaní. Tentokrát 6 mesiacov po druhej dávke vakcíny Pfizer. Ako asi veľa ľudí, hľadám odpoveď na otázky ohľadom tretej tkz. booster dávky. Bude potrebná u každého? Ak áno, kedy?

  • 2. sep 2021
  • Páči sa: 33x
  • Prečítané: 4 113x
  • 3
Matica končí

Jozef Černek

Matica končí

Myslím, že je čas naliať si čistého vína a pripustiť tento už ťažko odvrátiteľný fakt. Vláda sa rozhodla, že tento ťažkopádny kolos, ktorý je ťažké uchopiť, (bolo by treba zdvihnúť zadky a niekam ísť), radšej znesie zo sveta.

  • 31. aug 2021
  • Páči sa: 12x
  • Prečítané: 3 353x
  • 22
Otec má dcéru, dcéra má otca

Jozef Černek

Otec má dcéru, dcéra má otca

Priloženie bábätka na hruď je nepochybne najsilnejším zážitkom. Myslím v živote. Ani premiéra, ani vlajka na žrdi pri reprezentácii Slovenska sa tomu nevyrovná.

  • 29. júl 2021
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 1 251x
  • 1
Otec

Jozef Černek

Otec

Ondro sa rozbehol s motyčkou v ruke a kričal: “Tatiko, ja kopám…” Po chrbte mi prebehol mráz, už som ho videl ako padá a ublíži si na ostrej časti motyky.

  • 1. apr 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 791x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu