reklama

Poslal som do VšZP

Pekný deň! Mám prosbu. Elektronická schránka (ústredný portál služieb ľuďom) mi oznámila, že tam mám od vás správu. Rovnako tak mi to oznámil váš portál do mojej mailovej schránky. Ja to však nikde nevidím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Problém je, že ani k jednému sa neviem dostať. Váš portál chce odo mňa pozíciu na GRID karte. Fasa, tú totiž nemám. Je možné, že som kedysi nejakú dostal, to nepopieram, ale ak tak, možno pred 8 - 10 rokmi. Rovnako ako letáčik zliav na kúpaliská či kam. Škoda len, že o tom tety na bránach nevedia. Myslím o zľavách, nie o grid karte. Tak som to zahodil. Tie letáčiky. Grid karty nie. Mám peknú zbierku z pred desiatich rokov, kedy sa to používalo v rôznych firmách. Ale vaša tam nie je. 

Heslo do portálu si pamätám, ale je mi na prd. Iba ma portál pozdravil a na ostatné chce tú grid kartu. Ak sa však nemýlim, budú tam len údaje, koľko vám mám zaplatiť. Inak v nejakom ľúbostnom kontakte s vašou firmou nie sme. A predpokladám, že mi neposielate ani kódy na odpálenie jadrovej zbrane, ak by aj, tak zbytočne. Žiadnu nemám a som pacifista. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokiaľ ide o nejaké zdravotné dáta a ich ochranu, tak mi to príde zbytočné. Jednak som v zásade zdravý, až na to, že som obézny. A to nie je nijaké tajomstvo a väčšina ľudí to vidí. Teda okrem mojej manželky, ale to je v poriadku, lebo je ešte čerstvá, ona si to raz aj tak všimne. A je jedno, či to budem spolu s vami tajiť alebo nie. Aj tak je to z časti jej vina, lebo dobre varí. 

Takže mi pokojne tú sumu, čo potrebujete, pošlite normálne do bežného mailu. Toto utajovanie je aj tak smiešne. Napríklad taká sestrička zbiera moč od pacientov priamo na chodbe. Ale iba od tých, ktorí ešte majú nárok na vyšetrenie. Niektorým to totiž už vaša poisťovňa nedovolí. A ak si už navzájom poznáme moč, čo si budeme tajiť nedoplatky... no nie? Takže to rovno pošlite. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja viem, ešte je to v tom idiotskom portáli Slovensko.sk. Ten však nefunguje... Resp., neviem aký “týpek” ho robil alebo o čo mu šlo. Možno si len myslel, že ho musí spraviť čo najdebilnejšie, keď už je tak predražený. Predpokladám, že také nemajú ani v Amerike...A to majú káčera Donalda a Donalda Trumpa. 

Prihlásil som sa tam kódom aj občianskym. A čo nevidím? Notifikačnú správu aj s príšernými upozorneniami, čo všetko mi hrozí, ak to neprevezmem. A ako budete aj tak predstierať že som prevzal a budete pokutovať. Tak som prevzal (samozrejme s ďalším overením), už len dúhovku mi to nenaskenovalo, inak všetko... a výsledok? Nič... iba som potvrdil, že som prevzal niečo, čo zatiaľ neprišlo. Možno, keď už som potvrdil, mi to prinesie váš šéf. Ale zatiaľ žiadna limuzína nestojí pred barakom. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Iba notifikácia o prevzatí, správa žiadna...
Iba notifikácia o prevzatí, správa žiadna... 

Takže paráda... vy ma môžete už legálne pokutovať, lebo som prevzal, ale neurobil, len by som rád vedel, že čo mám urobiť a za čo ma budete pokutovať...

A admina portálu verejných služieb pochváľte, vám slúži úplne super. Škoda len, že ľud som aj ja... teda aspoň si myslím. Možno sa to už zmenilo, ale oznam prišiel do portálu a ku mne nie. 

Keď portál funguje, PO prevzatí príde samotná správa... Ako v prípade Sociálnej poisťovne.
Keď portál funguje, PO prevzatí príde samotná správa... Ako v prípade Sociálnej poisťovne.  

Mňa ten portál inak dosť štve... i keď aj to je možno jeho služba. 

Takže ešte raz: Je zrejmé, že sa mi snažíte oznámiť nejaký dlh alebo nedoplatok. Skúste to prosím takto: Doplaťte nám XY € (dúfam že sa udržíme na dvojcifernom čísle), na toto číslo účtu a pod týmto variabilným číslom. A ja vám to pošlem. Aj tak tým drístom prečo a ako si to zaslúžite, nerozumiem a nebavia ma. Na Slovensku je to prosto tak a niekto ten idiotský mechanizmus platiť musí...Dík a ja nepotrebujem potvrdenie o prečítaní tejto správy, takže nemusíte robiť žiadne úkony... Ja som pacifista... teda bol som... pred portálom. 

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu