Telekom sa ozval

Autor: Jozef Černek | 12.1.2018 o 9:24 | (upravené 12.1.2018 o 9:30) Karma článku: 7,04 | Prečítané:  2633x

 Ozvala sa pani alebo slečna z Telekomu. Neviem, či na základe blogu alebo na základe môjho príspevku, viac veselého ako slušného, v kontaktnom formulári. Dovolať sa mi totiž nepodarilo. V každom prípade bola milá a ústretová.

Ja som sa snažil nebyť nepríjemný, ale naopak vecný. Bolo to náročné, mal som vyschnuté v hrdle a v hlave mi voľačo pulzovalo.  

            Vraj ich to mrzí, reklamácie vidia, aj výpoveď zmluvy, ale nevedeli, že mi net nefunguje. Ešte by malo ísť Magio aj net, pretože beží výpovedná zmluva. Opakovala, že nevedia o tom, že by mi od 1.1. nič nefungovalo. A že žiadny technik jej nepotvrdil, že by mi niečo také povedal. Telekom nechce, aby si toto o nich zákazníci mysleli a že toto nerobia.  Podľa nich posledná reklamácia bola proste ukončená. To, že nám internet ani Magio nejde, v ich záznamoch nie je. Dokonca aj v januári vidia, že stále čerpám dáta. Tak som jej vysvetlil, že práve v tom je ten problém, pretože ja som prístroj odpojil asi štvrtého, keďže podľa zmluvy ho musím odovzdať. Na obrazovke bolo aj tak len ich logo a net nešiel vôbec.

Opäť povedala, že ju to mrzí. Aj mňa. Navrhla, aby som prístroj opäť zapojil, zavolal na poruchovú službu a že oni to vyriešia...Lebo do konca januára mám právo mať net aj Magio. V najhoršom vraj  príde technik. Ale to sme zas na začiatku. Do tejto hry sa mi už nechcelo ísť. 

            V každom prípade ju to naozaj mrzelo, dokonca vraj príde opravná faktúra, podľa ktorej už nemusím platiť nič. Pretože došlo k nedorozumeniu a bol som dlhoročný zákazník. Podľa zmluvných podmienok majú nárok na dvojmesačnú výpovednú lehotu. Rovnako ako ja mám nárok na funkčné služby. Ak nejdú, treba reklamovať, aj niekoľkokrát... Volať na ich zákaznícku linku nie je úplne reklamácia...

            Neviem, čo k tomu dodať. Dostali sme sa do stavu, kedy by sme tvrdili ja jedno, oni druhé, a ak by sme šli do extrémov, tak o pár rokov by možno rozhodol nejaký súd. Ale načo. Našiel som si iný spôsob ako mať doma internet a už som aj hrdým majiteľom satelitu. Tie dni bez telky boli celkom zbližujúce. 

            Viete, smutné na tom celom je, že nezlyhal človek, ale systém, pretože na človeka sme v systéme zabudli.

            Dnes vraj prišiel balíček z Telekomu. Pekná pohľadnica s nápisom “Mrzí nás to”, vodítko na psíka a ešte čosi...asi lampa. Trochu som sa smial. Psíka máme, isto bude rád. Ja by som radšej mal doma stabilný net, Magio a archív, lebo to sa mi naozaj páčilo. Niekedy je však najlepšou cestou rozchod.

V každom prípade, je dobrou správou pre zákazníka, ak aj veľká spoločnosť dokáže pripustiť, že nie je neomylná. 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

V pozadí detvianskej kauzy sa objavuje Kotleba a spravodajcovia

Firma z Bránikovho blogu robila čistky

Sĺpček Zuzany Kepplovej

Čo by mal Šefčovič pochopiť

Veru, nie sme ako Španieli.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Ako nevidiaci zistí, že má šaty rovnakej farby

S čím všetkým sa musí nevidiaci vysporiadať.


Už ste čítali?