reklama

Otvorený list Telekomu

Počujte chalani, prezraďte mi, za koho to ja platím tie služby? Žeby som mu aj nejaké vínko poslal, nech to má s celou parádou! Od septembra mi neposkytujete dve tretiny služieb, už nemáme ani zmluvný vzťah, tak prečo a čo platím?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (90)

V novembri či v decembri sme ukončili vzťah a aj tak ste mi poslali faktúru. Že vraj za januárové Mágio a internet. Len mňa ste vypli v septembri naozaj a papierovo v januári! Tak, čo to? A to platím poctivo hádam 17 rokov. Viem, že ja nie som VIP, to som už pochopil...Ale toto?! Cudzím hádam platiť nemusím. Či?

Chalani, neblbnite, však roky si ako rozumieme. Všetky firmy mám u vás a aj ja som mal svoj dom k vám pripojený. 

Len za to, že potrebujem mať doma nejaký ten net kvôli práci a som seriálový maniak, tak som vám mesačne viac ako 50tku posielal. A vy takto na mňa. Aj že ma tá vaša operátorka pred rokmi oblbla, som vám skoro odpustil (že vraj potrebujem pevnú linku, keď chcem rýchly net ...ha ha prd... povedal ujo v Telekome.) A vy ma takto ototo... och.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale to ma už od leta ser... štvete... Koncom augusta ste kohosi pripojili na náš kábel a už sa to sypalo. Ale to som ešte nevedel, čo sa stalo. 

Len mi internet nešiel, tak som reklamoval. Asi na 18krát sa mi dovolať podarilo. Aj sme resetovali s operátorom všetko, čo sa resetovať dalo, v zúrivosti som aj psovi granule resetol a furt nič.

Aj ujo technik prišiel, káble pošimral, ale nepomohlo. Aj na stĺp pozrel, pošimral čosi aj tam, niekam volal, ale tiež sa nedovolal. Asi to bol technik slabšej kategórie. Aj odišiel, že niečo bude a furt nič, internet nejde a nejde.

Tak som zase volal, aj ste zas iného čáva poslali, ten rovno na stĺp išiel a tiež komusi volal. On sa dovolal (veď vravím, že to čávo bol). Vraj mám reklamáciu na pobočke podať. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som šiel a podal. Aj som si vystál radu. Ani nás veľa nebolo, len asi 5, akurát, že oni vybavujú poctivo, jedného človeka aj 12 minút. Tak som chvíľu postál. Milý ujo tam bol, vysvetlil mi, ako ma operátorka obabrala, aj sme si zas poresetovali, aj reklamáciu spísali. A viete, čo? Nič! 

Nepomohlo. Že sa mi ozvú. Že čávovia prídu, kuknú, vysvetlia. Prišli, kukli a vysvetlili. Telekom kohosi na náš kábel pripojil a ten má môj internet. Koťuha. A že on je asi VIP a ja že mám smolu. 

A že mám reklamáciu podať. Že možno pomaličky by mi net ísť aj mohol, ale rýchlo už nikdy nie. 

To ale už bol november, ja po štvrtej reklamácii, už som aj uvažoval, že operátorkám k Vianociam pošlem aj pohľadnicu, ani so sestrou z Nitry toľko nevolám...A viete, čo sa stalo? Zmena. Internet síce ďalej nešiel, ale zato aj Mágio už začalo vypadávať. Nie vždy, iba keď som chcel telku pozerať. Práve, keď som mal obľúbenú reklamu vo filme rozpozeranú, bum, práve vtedy vyplo. Asi koťuha sused, prepínal. No čo už. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som zas volal a volal. A to mám divadlo, naozaj nepotrebujem iné hobby. Tak som zas na pobočku šiel, ale tam už ujo nebol, iba taká teta. Milá, mladá, pekná, hodinu som na ňu čakal. Lebo dvaja ľudia predo mnou boli. Ale počkal som. A ona, že mi nevie pomôcť. Tak som reku, že ja by som nerád platil za služby, čo mi neposkytujete. Tak sme kamsi volali, aj sa dovolali a iná teta povolila, že smiem vypovedať službu. A že ma teda odpoja. Internet síce nejde, ale Mágio, že úplne vypnú. Aj sa tak stalo. Úderom nového roka bum a rozlúčili sme sa aj s blbnúcim Mágiom.

 Telka mi už len vaše logo ukazuje. Tak reku dobre, veď čo už, hlavne, že sused koťuha je spokojný. Aspoň budeme mať dobré vzťahy. Ale dnes ste mi poslali faktúru. Že internet a mágio 64,24€ od 1.1 do 31.1. Ale veď ani nejde, ani zmluva už nie je, tak za čo súdruhovia, za čo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo ja viem, chalani, to fakt mu mám ja platiť? Veď ani neviem, kto to je. Žeby Kiska? Tomu by som možno platil, aj Česi nám ho závidia, ale pokiaľ viem, je z Popradu a ja chlapec od Komárna. 

Tak som vám volal, ale nebrali ste mi ani dnes, celé poobedie a večer, tak vám píšem. Či ozaj mám jemu ja platiť a ak tak, kam to vínko poslať.

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu