reklama

Aby po nás čosi ostalo

Ahoj! Dávno som sa neozval, prepáč. Len je toho akosi veľa. Ja viem, chabá výhovorka, to dnes hovoria všetci. Mám sa inak fajn. Staviam zámok, skoro som umrel a Zrkadlu sme natočili klip. Neboj, nestaviam ho naozaj. Vlastne ho nestaviam ani ja. Len som ho vymyslel, Richard nakreslil a potom ho deti - bývalé aj tie ozajstné postavili. Je to až neuveriteľné, ale akoby sa nám začalo zas dariť. Veď vieš, skoro sme to museli celé zavrieť. Hrozné spomínať.  Všetko tie naše sny a spomienky. Zlé veci sa proste stávajú. Ale už je snáď dobre. Predstav si, pred Vianocami sa mi stala taká vec. Zle spávam a stále sa budím. Vždy presne 3:21 otvorím oči a koniec. Aj tú noc. Vstal som, ale akoby nie celý. Bolo ma dosť hore na to, aby som si uvedomil. že mi nejaká ťažká špina sadla na hrudník. Ani zaboha som sa nevedel riadne nadýchnuť... Vlastne aj Jeho som žiadal o pomoc, tak strašne som sa bál. Aj som bol celkom prekvapený, že mi na mne tak záleží. Ešte nikdy som sa tak nebál, strachu sa totiž vyhýbam, lebo sa báť bojím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Dramaťák
Dramaťák (zdroj: Collavino)

Potom ma to nejako prešlo, ale až úplne ráno, keď som okúpaný studeným potom konečne zaspal alebo odpadol, to neviem presne. Ja viem, že by som neumrel, že sa to stáva, ale bol by som radšej, keby sa mi to už nestalo. Ďalej mi už nebolo nič, len som mal svalovku na miestach, kde som ani netušil, že sú nejaké svaly. No proste sranda.

Tak som si povedal, že je toho akosi málo, čo som vytvoril a že by som to nemal nechať tak. Vymysleli sme si Snehulienku. Teda nie tú rozprávku, ale to, že z nej spravíme muzikál. Pridali sme aj zopár trpaslíkov, postavili hrad a máme už aj prvé skladby. Je úžasné, ako nám to zatiaľ funguje. Deti sú skvelé a ľudia okolo úžasní. Vlastne, trochu nechápem, prečo to robia. Viem presne, prečo to robím ja, viem prečo to robia tie deti, ale banda dospelých ľudí, aby tu dobrovoľne po nociach stavala zámky, kreslila, maľovala, svietila, natáčala a presviedčala firmy, aby nás podporili...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Strašne dúfam, že ich nesklamem, robia naozaj nemožné veci. Vlastne, čím absurdnejšiu vec vymyslíme, tým viac ich baví vytvoriť to. Máme padajúcu hmlu, dvierka k trpaslíkom, ozajstný trón a aj les. Decká majú róby, že by nám ich závideli aj na kráľovskom dvore. Niekedy mám pocit, že to už ani nerežírujem ja. Kráľovná sa zdá byť ozajstná, Snehulienka bola isto kedysi princezná a naše Zrkadlo naozaj vidí celý svet. Aj trpaslíci sú zo dňa na deň trpaslíkovejší.

Dnes v noci som zas nespal, ale to preto, že je všetko zas fajn. Tak ja sa ešte ozvem, teraz musím ísť, lebo do premiéry je už hrozitánsko málo nocí. Nezabudni prísť. A ozaj, ak prídeš, tak za kráľovstvo zlatá a za les zelená...

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu