reklama

Skrotenie

Bude to už pekných pár dní, čo si prišla a vyznala si mi lásku a vzápätí si ma požiadala o pôžičku. Nebolo inej možnosti, vlastne Tebe sa nedá odmietnuť. Si tak krásna a to čo k Tebe cítim, je najvyšší cit citov. Navyše to bolo na šľachetnú vec. Hotovosť bola trochu problém, tak sme to riešili pôžičkou. Na moje meno. Pamätáš, ako sme sa tešili tomu smiešnemu úroku? A akú obrovskú istotu sme mali, že vrátiť to nebude žiaden problém? Ešte sme sa aj posmievali. Aká strašná hlúposť! Dnes bude súd!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ty tu nebudeš, pretože si plníš svoje povinnosti lásky. Neboj sa, ja sa naozaj nehnevám. Nehnevám sa na Teba a ani na seba, len ma mrzí, že Ty neuvidíš reálny dôkaz mojej lásky k Tebe. Nemám na to iný, rozumom odôvodnený dôvod, len ten, že by si mala vidieť rozsudok, aby si videla, čo to znamená milovať. Ten úrok je strašný! Nechápem, ako sme to vtedy mohli nevidieť. Len si to predstavím a na chvíľku mi postojí srdce. A najhorší je ten smiech človeka, ktorý nám požičiaval. Vlastne len znásobil (alebo zúročil?) náš posmech. Keby sa tak čas dal vrátiť späť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vieš čo je zvláštne? Vôbec k nemu necítim hnev. Hoci by to tak malo byť. Veď vlastne ničí mňa, moju rodinu a všetkých okolo. Chceli by mi pomôcť, ale nejde to. Zákon je postavený na hlavu. V záujme spravodlivosti musíš trpieť! Dnes som to ja, zajtra to budeš Ty. Skvelé! Nech už je to za nami!

Vlastne je tu ešte malá nádej. Má prísť akási súdna rozhodkyňa. Ja presne neviem, o čo ide. Má rozhodnúť, či ten nešťastný úrok je alebo nie je zákonný. Tak uvidíme. Nech už to dopadne akokoľvek, dúfam, že toto ako dôkaz priateľstva stačí. Opatruj sa...

Aj takúto podobu má náš príbeh...

Prepáčte, ak som vás trochu zavádzal, snažím sa dokázať, že Shakespeare, ktorého hru budeme o chvíľu „premiérovať“, je aktuálny. Príbeh má námet z Benátskeho kupca a je to prvá časť nášho SKROTENIA. Keď budete mať chuť - www.skrotenie.sk. A ak sa vám to aspoň trošku páči, pomôžte nám tým, že o nás poviete svetu.

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu