reklama

Zajtra príde nový deň a pozajtra nový príbeh

Bola si ešte úplne malá, keď si ma spoznala a hrozne si ma nemala rada. Je to už hádam aj šesť rokov. Vtedy si nevedela, čo vlastne v súbore chcem a načo som tam. Všimol som si Ťa hneď, aj pre Tvoj talent, ale najmä pre Tvoju pusu, čo sa len tak ľahko nikomu nedá. Neskôr, keď si asi pochopila, že mi ide najmä o vás, ťahali sme za jeden povraz. Pamätám si, koľkokrát si už už išla prekročiť tú tenkú čiaru, toto ešte smiem, ale toto už nie a nakoniec si to vždy zvládla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vlastne sme sa nikdy nepohádali a to sme zažili ťažké vzostupy a pády. Zachraňovali sme jeden druhého pred plačom zlosti aj zúfalstva, aj keď sme si to vlastne nikdy nepovedali. Viem, párkrát nám to nevyšlo, raz si od únavy tuším aj odpadla. Tých krajších, nádherných chvíľ bolo ale úžasne veľa. Ty a ja sme vždy mali rovnaký cieľ, dotiahnuť tie naše decká niekam vyššie, tam, kde si to naozaj zaslúžia. Za všetku tú drinu im patrí odmena.

Dokážeš spočítať koľkokrát ľudia vstávali a tlieskali? Ja už asi ani nie. Bolo to nádherné. A vieš čo sme mali ešte spoločné? Vždy, keď opadla tá najväčšia sláva, opona sa zavrela a všetky decká šli oslavovať, obaja sme sa pripájali až neskôr. Ty si šla odpratať kroje alebo kostýmy a ja som zbieral techniku a vaše veci, aby sa nestrácali. Obaja sme vedeli, že to, čo skončilo bolo krásne, ale zajtra je tu nový deň, pozajtra nový príbeh a nové predstavenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z diaľky som zažil s Tebou aj Tvoje lásky a vždy som Ťa chcel chrániť. Nikdy však nebolo treba, si silnejšia ako ja aj v tomto. A to máš len osemnásť, vlastne už o pár dní, že?
 Je to krásny i keď ťažký vek, mnohé už smieš a mnohému sa musíš brániť. Veľa by si chcela, ale ešte neprišiel čas, teraz sú len otázky a musia padnúť rozhodnutia. A sú to ťažké otázky a ešte ťažšie rozhodnutia. Asi by som Ti aj tento krát mal ponúknuť pomoc, ale Ty si ju nikdy nepotrebovala. Nebude to teda pomoc, skôr prosba. Ja som to už párkrát zažil a asi viem, o čom budú svietiť toto leto hviezdy.

Odchádzaš zo strednej a začne nové a snáď ešte krajšie obdobie, tu nechávaš súbor aj divadlo. Odísť sa úplne nedá, na to Ťa sem púta priveľa lásky a tony prežitého. Možno máš z toho aj trochu strach, to je v poriadku, tak to má byť. Všetko bude tak, ako to hviezdy naplánovali a všetci to napokon zvládnu, i keď to nebude jednoduché.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno sa tá slza, čo mám teraz v oku dokotúľa aj k Tebe, ale na to všetko máme ešte čas. Sú pred nami ešte veci, ktoré by sme mali spraviť spoločne. A potom sľubujem, že už Ťa nechám ísť. A Ty mi prosím sľúb, že sa ani tam, kam kráčaš nezmeníš. Vždy budeš mať jasný cieľ, pusu čo sa nedá a úsmev pre všetkých. A vždy si po veľkom potlesku odlož veci a spomienku, pretože zajtra príde nový deň a pozajtra nový príbeh.

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu