reklama

Mám v dome ducha

Bývam v dome na námestí. V tom dome straší, je na rohu, je okrúhly a straší v ňom. Mne to nevadí. Celkom som si na ducha zvykol. Nemám nič proti jeho nežití v mojom dome. Asi som mal napísať bytí, ale duchovia vraj nie sú a ja sa nechcem hádať. Tak si tu bývame, ja tu žijem a on nežije. Mne nevadí a ani ja jemu. Občas sa v noci bojím, aby mal radosť, a on za to občas niečím pohne alebo nechá niečo padnúť. Väčšinou len tak chodí. Sem chodí veľa ľudí. Aj Igor. On nestraší, on tu býva, je totiž spolubývajúci. Tiež občas niečim pohne a nechá niečo padnúť, ale to nie je také zábavné. Voľakedy robil raňajky, ale už nerobí. Neviem prečo. Zrejme čakal, že ja budem robiť večere. Ale to som nestíhal, lebo som robil muzikál. Alebo nevie, čo môžem jesť, pretože muzikál mi pokazil žalúdok a odvtedy toho veľa nesmiem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Aj TutuVili robil muzikál, aj on sem chodí. On sem chodí, lebo ešte stále robí muzikál. Pripravuje CDčko, alebo sa mu u mňa páči. Chodí iba dole do štúdia. Okrem ducha a Igora mám doma aj štúdio. Také hudobné štúdio. Ja nie som hudobník, ja mám len štúdio. Deti ale sú. Tie, čo som s nimi robil ten muzikál. Nie sú to moje deti naozaj, iba tak akože. Keď treba robiť muzikál, alebo tancovať v Dunaji, alebo len tak... byť rád na svete. Tancujeme v Dunaji, nie v tej rieke, ale v súbore. Súbor nemám doma, je v divadle a má ho ujo Gallovich.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Toto píšem, lebo som nešiel cvičiť a chcel som namiesto toho spraviť niečo múdre. Aj cvičenie je múdre. Cvičím tak, že dvíham činky. Niektoré sú ťažké. Cvičenie je ťažké. Cvičím aj tak, že hrám na klavíri. Aj to je ťažké. Skúšal som zdvíhať klavír. Ťažké. Na činkách som nehral.

Júlia povedala, že keď budem cvičiť, tak budem hrať dobre. Júlia je to dieťa, čo sem tiež chodí robiť ten muzikál a nie je Júlia iba Martina. Júlia bola v muzikáli. V muzikáli sa každý volá inak. Robina bola Benvolia a ja ju volám Bo. Stanko bol Romeo.  Miško v muzikáli nebol a volá sa Roland. Zvláštne. Tiež chodí do môjho domu. Má tu motorku. Ja motorku nemám, ona iba u mňa býva. Mám dvoch psíkov. Na menách nezáleží, moc si na ne nepotrpia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ku mne chodí veľa ľudí, voľakedy chodilo viac, ale išli žiť inde. Niektorí ďalej, niektorí bližšie. Tí, čo žijú veľmi ďaleko, sa ešte občas zastavia. Asi sa im cnie. Tí, čo žijú blízko, už nie. Asi bývajú príliš blízko, aby sa prišli pozrieť, čo nové a príliš ďaleko, aby prišli len tak, bez otázok. Ľudia radi dávajú otázky. Najmä tú že „čo nové?“ alebo „ako sa máš?“. Ale nečakajú odpoveď. Mám nové tričko, vrecká na odpadky, odpratal som uhlie spod balkóna... Ale to ľudí nezaujíma. Tak poviem. „Nič, všetko po starom.“ Alebo „...mám sa dobre“ Takú odpoveď čakajú. Niekedy poviem, že sa mám primerane veku, pohlaviu a postaveniu. To nečakajú, ale akceptujú. Keby som im začal rozprávať ako sa naozaj mám, asi by ich to zarazilo. To sa nerobí, očakáva sa, že sa máme dobre. Tak to niekedy niekam napíšem, ako sa mám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žijem v dome na námestí za kostolom. V tom dome straší a chodia sem ľudia. Tých ľudí, čo sem chodia mám rád. Mám rád aj tie veci, čo spolu robíme. Napríklad muzikál, hudbu alebo tanec.  Aj keď je to niekedy ťažké, a preto sa na seba hneváme. Mám sa tak, že sa niekedy hnevám a robím ťažké veci. Ale som rád, že ich robím, a že sa mám na koho hnevať. To znamená, že nie som sám. Asi preto sa mám dobre, aj keď ma niekedy bolí brucho. Asi spravím ďalší muzikál.  

www.romeoajulia.sk

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu