reklama

Denník nádejného kulturistu 1

Milý denníček, úspešní ľudia si vraj píšu denník, tak ja to skúsim. Po tých sviatkoch som trošku pribral. Mám novú váhu s digitálnym displejom. Nameranú váhu ukazuje ešte 20 sekúnd po tom, ako zostúpim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

To je dobrá vlastnosť. Lebo keď sa vážim, na displej nevidím. Váhy robia príliš krátke.

1. 1. 2017 Odvážil som sa odvážiť. Hm. Niečo nie je dobre, toľko iste nevážim. Obúvam sa. Strašne funím. Myslím na placky. Nechápem, prečo vyrábajú tak krehké obuváky. Už som zlomil dva. Mal by som začať cvičiť. Už nikdy sa nebudem obúvať so zimnou bundou na sebe. Dosť som sa dopotil. Mal by som začať cvičiť.

2.1.2017 – Ráno je vraj človek najľahší, tak som sa odvážil. Niečo nie je dobre. Funím, len čo si spomeniem, že som si zas dal bundu a ešte sa musím obuť. Ak pôjdem takýto dopotený do toho mrazu, primrzne mi čiapka o hlavu. Mal by som začať cvičiť. Ale nie dnes. To by vyzeralo, že je to novoročné predsavzatie a tie nefungujú. Dnes sa ešte poriadne najem, lebo rezeň už nikdy neuvidím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3.1.2017 – Dnes som sa nevážil. Aj tak pôjdem do posilňovne, tak je to zbytočné. Veľmi múdro som si nedal bundu, ale najprv sa obúvam. Dosť funím, ale potím sa menej. Zabudol som si pobaliť veci do posilňovne. Och. Vyzul som, pobalil som si veci, vzal som si dve tričká, lebo si chcem dať poriadne kardio a budem sa musieť prezliecť. Normálne, ako na to myslím, cítim ako strácam váhu. Chvíľu som myslel na jogurt, ale potom to prebila sviečková. Mal by som sa odvážiť, aby som vedel, koľko som zhodil. Napíšem si váhu a možno sa aj odfotím, aby som mal fotku pred a po schudnutí. Vážim sa. Výborne, ak som za dva dni pribral dve kilá, to pôjde rýchlo dolu. Ale odfotím sa až o tri týždne, toto by bolo vážne trápne. Tá váha ma začína srať. Obúvam sa oblečený v bunde s taškou na ramene. Funím a potím sa úplne nahlas.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som v posilke. Všetci sa na mňa pozerajú. Tak som pozdravil. Nič, iba recepčná sa usmiala. Dobre, najprv bicykel. Dám si na zohriatie takých 15 minút. Dosť funím. Desať musí stačiť, veď potom si dám ešte kardio. Myslím na rezne. Funím. Po piatich idem dole, lebo veď by som nevládal zdvíhať činky. Mám špeciálne rukavice, aby som nemal otlačené ruky a aby som si spevnil zápästia. Môžem zdvíhať aj ťažké váhy. Všetci sa na mňa pozerajú. Dnes budem zdvíhať len menšie váhy a nie dlho, lebo pre organizmus by to bol šok. Dám si kardio na páse. Budem behať do kopca. Pás ma vlastnú telku, výborne, aspoň sa nebudem nudiť. 20 minút bude stačiť. Po dvoch minútach nedokážem vnímať obraz. Myslím na kapustnicu. Nevadí, budem len kráčať po rovine, hlavné je vydržať aspoň 15 minút. Funím. Myslím na šalát. Zemiakový s rezňom. Desať minút bude stačiť. Idem domov... Všetci na mňa pozerajú, pozdravil som.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4.1.2017 - Mal by som sa odvážiť. Nemám odvahu. Budem musieť premiestniť váhu. Vážiť sa totiž treba ráno a úplne nahý. Ale v pracovni sú príliš veľké okná. Na Facebook si dám, že chodím do posilňovne. Veď idem aj dnes, takže vlastne chodím. Tak čo? Neodvážil som sa odvážiť. Nechám to na zajtra, aby som videl výsledok. To bude motivačné. Obúvam sa a funím. Myslím na syr a hranolčeky. Také pekné sympatické usmievavé s tatárskou. Och. Strašne funím.

Som v posilke. Chlapcov trénerov a vyhadzovačov pozdravím ako starých známych. Niektorí sa aj odzravia. Začnem na bicykli. Aha, sedadlo sa dá nastaviť. Hodiny mi merajú tep. Sedem minút. Machrovina. Závažia na tyči sa volajú kotúče. Myslím na fašírky. Urobil som sto ľah – sedov. Ale nie úplne ľah a nie úplne sto. Ale tridsať určite. Odbehol som... no dobre odkráčal som kilometer a pol. Zvoní mi v ušiach. Možno sa na mňa pozerajú, ale cez tú červenú hmlu to nevnímam. Hodinky, čo mi merajú tep, ma pochválili. Nechápem, prečo majú šatne v posilke na poschodí bez výťahu. Dosť funím. Myslím na krémeše.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5.1.2017 - Vstal som ako rybička. Doslova. Mam v stehnách a na bruchu takú svalovku, že by som aj plakal. Tak sa len tak rybičkovsky plieskam z postele a potom dolu schodmi. Tam je váha.

Pokračovanie nabudúce.

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu