reklama

O prepade, statočnej Havinke a profesionálnych policajtoch

Už od puberty som presvedčený, že ak príde koniec sveta, bude to v nedeľu. Mobil si na noc vypínam, tak som sa o prepade mojej máti dozvedel na Facebooku. Samozrejme, ako správny syn som začal ihneď konať. Mama nebrala telefón! Odchovaný na akčných filmoch som vedel, že musím ihneď vyraziť. Samozrejme, netušil som kam, ale vedel som, že okamžite.  Ani na tretí pokus sa mi nepodarilo navliecť si nohavice a po chvíľke som zistil príčinu. Snažil som sa totiž natiahnuť si na nohy vetrovku. „Tak takto to nepôjde...," vravím si. Písala na Facebooku a písala, že ich policajti chytili. Čiže, je v poriadku... „Treba telefonovať!" - to sa už zobudila aj tá časť vo mne, čo riadi riaditeľa. Zobudil som sestru policajtku aj kamarátku novinárku (neviem prečo). Ale k veci. O 11 minút mama zdvihla telefón a ja som medzitým dorazil do Hornej Zlatnej, no a stalo sa teda toto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Touto kameninovou rúrou chceli umlčať Havinku
Touto kameninovou rúrou chceli umlčať Havinku 
Obrázok blogu

Niekedy po jednej v noci, u mamy doma v Hornej Zlatnej, pri bráne niekto začal robiť randál. Hlavne psík - Havinka, štekal ako najatý, tak mama otvorila dvere. Ihneď po nej začal niekto vrieskať, zrejme anglicky.

Mama je zdravotná sestra vo výslužbe, takže nie je neobvyklé, že keď sa v dedine niečo stane, prídu k nej po pomoc. Našťastie už aj podľa štekania psa bolo jasné, že toto nebude nikto z dediny. Mame sa podarilo na mobile vytočiť policajtov.

Medzitým človek pri bráne vytrhol kameninovú rúru, v ktorej mala mama kvety a hodil ju po psovi, aby ho umlčal. Našťastie, netrafil a pes naďalej bránil svoju paničku a príbytok. To už boli na ceste policajti z neďalekej Zemianskej Olče (5 km). Prišli fakt neuveriteľne rýchlo a posádku auta s rakúskou ŠPZ-tkou na mieste zadržali. To už výtržníci samozrejme výrazne skrotli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Príbeh už ďalej, našťastie, vlastne nepokračuje. Vystrašená mama trestné oznámenie nepodala. Vďaka veľmi rýchlemu a profesionálnemu zásahu policajtov a statočnej Havinke vlastne k ničomu nedošlo.

Ako dopadla posádka auta neviem. Viem len, že ich predviedli. Ako skončili budem snáď vedieť až v pondelok, keď pôjdem osobne policajtom poďakovať.

Z dostupných informácií predpokladám, že niekoho (zrejme ľahšiu babu, ktorá im ušla) hľadali a poplietlo ich GPS v aute.

Správy nepozerám práve preto, že sú plné podobných príbehov, ale nie s tak šťastným koncom. Viem, že na policajtov sústavne nadávame. Ja dokonca oprávnene, keďže ich mám v rodine :-). Väčšinou o nich vieme najmä keď sa niečo nepodarí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Túto situáciu však zvládli presne tak ako mali, neuveriteľne rýchlo a profesionálne. Ja im aj touto cestou ďakujem. Ľudia by o policajtoch zo Zemianskej Olče mali vedieť, pretože svoju prácu si robia dobre. Samozrejme, vďaka patrí aj Havinke, jej asi kúpim kosť.

Jozef Černek

Jozef Černek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  318x

Som človek a vnímam tento život, verím, že existuje dôvod, prečo vznikol. Pracujem ako riaditeľ súkromnej spoločnosti. Popri tom sa venujem študentom v dramatickom krúžku, vediem Dom Matice slovenskej v Komárne a pôsobím aj v Slovenských Rebeloch. www.dramatak.eu, www.rebeli.sk, www.dmskomarno.sk Zoznam autorových rubrík:  PohľadySkoro poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu